با تصمیم AFC مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا آزمایش دوپینگ گرفته می‌شود

Related image


به گزارش خبرگزاری فارس، در لیگ قهرمانان آسیا افسران کنترل دوپینگ به صورت رندمی و اتفاقی در مراحل مختلف حضور پیدا کرده و از بازیکنان به صورت تصادفی آزمایش دوپینگ می گیرند اما در تصمیم جدید از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ماموران کنترل دوپینگ در دو مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا در همه بازی ها حاضر خواهند شد.

این تصمیم به دلیل حساسیت بالای مراحل نیمه نهایی و فینال گرفته شده است. 

در مرحله نیمه نهایی تیم پرسپولیس نماینده کشورمان 10 مهر در بازی رفت در قطر به مصاف السد می رود.

نزدیکان رونالدو: یوفا می‌خواهد انتقام بگیرد

نزدیکان رونالدو: یوفا می‌خواهد انتقام بگیرد


سایت رسمی فوتبالی – کریستیانو رونالدو شروع وحشتناکی در لیگ قهربمانان اروپا با یوونتوس داشت. وی به علت کشیدن موهای موریلو در دقیقه 29 از زمین اخراج شد هر چند که به قول کاپلو، موهای مدافع والنسیا آن قدر کوتاه بود که کشیدنش غیرممکن بود و تصمیم داور عجولانه به نظر می رسید.


  ادامه مطلب ...

رکورد 15 بازیکن خارجی در بارسلونا؛ غیبت اسپانیایی ها

رکورد 15 بازیکن خارجی در بارسلونا؛ غیبت اسپانیایی ها


به گزارش فوتبالی، بیشترین تغییر در فصل 15 - 2014 و در حضور لوییس انریکه رخ داد که 7 بازیکن غیر اسپانیایی به این تیم پیوستند. سال بعد این تعداد به 8 بازیکن رسید. سال گذشته 13 بازیکن خارجی در این تیم حاضر بودند و امسال بارسلونا با 15 بازیکن غیر بومی رکورددار تیم های حاضر در لالیگا شد. طبعا این اتفاق باعث کاهش تعداد بازیکنان اسپانیایی در این تیم می شود و حالا تنها 7 بازیکن اسپانیایی در تیم فعلی بارسلونا حضور دارند که کمترین میزان در طی یک دهه گذشته است. این تیم در کنار اتلتیکو مادرید با کمترین تعداد بازیکنان بومی در ترکیب خود نیز رکورددار است. کاهش تعداد بازیکنان اسپانیایی در ترکیب بارسلونا برنامه ریزی شده نبود اما به دلیل یک سری عوامل مانند بررسی بازارهای خارجی برای امضای قرارداد با بازیکنان جدید رخ داد. در طی 10 سال آنها 34 بازیکن خارجی به خدمت گرفتند و این در حالی بود که تنها 9 بازیکن اسپانیایی به این تیم پیوستند. 

  ادامه مطلب ...

یادآوری استقلالی‌ها به درخواست احتمالی پرسپولیس برای تغییر زمان دربی!

Image result for ‫دربی تهران‬‎


به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پرسپولیس که با برتری مقابل الدحیل قطرراهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد، باید فردا (یکشنبه) در هفته هفتم لیگ برتر به مصافسپیدرود رشت برود.

  ادامه مطلب ...

راشفورد: رونالدو به وضوح می‌خواست بهترین بازیکن دنیا شود

راشفورد: رونالدو به وضوح می‌خواست بهترین بازیکن دنیا شود


سایت رسمی فوتبالی – کریستیانو رونالدو هر چند که در سال 2009 اولدترافورد را ترک کرد اما به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ منچستریونایتد در یادها خواهد ماند.

  ادامه مطلب ...