گزارش ویژه/ پرسپولیس-السد یک تک بازی است نه بازی برگشت

گزارش ویژه/ پرسپولیس-السد یک تک بازی است نه بازی برگشت


وسایت رسمی فوتبالی- پرسپولیسی ها امید زیادی دارند تا سومین تیم ایرانی راه یافته به فینال لیگ قهرمانان و پنجمین تیم ایرانی راه یافته به فینال آسیا باشند. آنها برای رسیدن به این هدف، باید السد را از پیش رو بردارند. السدی هایی که در بازی رفت مغلوب قرمزهای پایتخت ایران شدند اما این روزها با امیدواری زیاد از بازی برگشت در تهران و جبران مافات در آزادی می گویند.

  ادامه مطلب ...

اختصاصی/ استقلال خواهان تمدید قرارداد با کریمی شد

اختصاصی/ استقلال خواهان تمدید قرارداد با کریمی شد

وبسایت رسمی فوتبالی- باشگاه استقلال به دنبال تمدید قرارداد با علی کریمی است 

به گزارش فوتبالی، مسئولان باشگاه استقلال پیشنهاد تمدید قرارداد را به علی کریمی داده اند.

قرارداد کریمی با استقلال یک ساله است اما گویا عملکرد این بازیکن استقلالی ها را راضی کرده تا به دنبال تمدید قرارداد با او باشند.

این در حالی است که استقلال پیشنهاد تمدید قرارداد را به حسینی هم داده است تا آبی ها پیش از پایان نیم فصل تمدید قرارداد با بازیکنان مد نظر را در اولویت قرار دهند.

برانکو: اگر قهرمان آسیا شویم، سبیل می‌گذارم!

برانکو: اگر قهرمان آسیا شویم، سبیل می‌گذارم!


وبسایت رسمی فوتبالیتنها دو روز تا حساس ترین بازی تاریخ پرسپولیس زمان باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، سرخ های پایتخت در حالی باید در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف السد بروند که شاگردان برانکو در قطر برد ارزشمندی به دست آوردند. پرسپولیسی ها امیدوارند با اندوخته یک گل در زمین حریف و همچنین حمایت هواداران خود بتوانند تاریخ سازی کنند و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند.

  ادامه مطلب ...

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ ورود پلیس فتا به بلیت فروشی بازی پرسپولیس/ ۹ متخلف شناسایی شدند

ورود پلیس فتا به بلیت فروشی بازی پرسپولیس/ ۹ متخلف شناسایی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، فروش اینترنتی بلیت بازی پرسپولیس و السد قطر سبب شد تا کلیه صندلی های ورزشگاه آزادی در کمتر از ۶ ساعت بفروش برسد.

باشگاه پرسپولیس که مدت کوتاهی است بلیت بازی های این تیم را بصورت اینترنتی می فروخت گمان نمی‌کرد میزان تقاضا برای خرید بلیت بازی با السد در همان ساعات اولیه به قدری بالا برود که سامانه فروش اینترنتی دچار اختلال شود و تنها پس از گذشت چند ساعت اعلام شود کلیه بلیت ها فروخته شده است. بلیت هایی که در اینترنت همچنان وجود داشت اما این بار در قالب بازار سیاه و فروشندگی دلالان!

همین امر باعث ناراحتی بسیاری از هواداران پرسپولیس شد تا مدیران این باشگاه را مجبور به واکنش کند. مسئولان پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر مدعی شدند هماهنگی هایی را با پلیس فتا انجام داده اند و تاکنون ۹ نفر از کارشکنان نیز شناسایی شدند که برخورد لازم با آنها صورت خواهد گرفت.

جذابیت کاهش یافت؛ اولین کلاسیکو بدون «مسی» و «رونالدو» بعد از ۱۱ سال

اولین کلاسیکو بدون «مسی» و «رونالدو» بعد از ۱۱ سال

به گزارش خبرگزاری مهر، در تاریخ ۲۸ اکتبر دیدار ال‌کلاسیکو بین دو تیم فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه خانگی آبی و اناری‌ها، نیوکمپ، برگزار می‌شود. اما لیونل مسی بعد از مصدومیت در دیدار مقابل سویا و به دلیل شکستگی استخوان دست برای ۳ هفته از میادین به دور خواهد بود و این بازی را از دست می‌دهد؛ کریستیانو رونالدو هم در ابتدای فصل از رئال جدا شده و به یوونتوس رفته است، در نتیجه در این بازی حضور ندارد.

اتفاقی نادر؛ بزرگ‌ترین جدال فوتبالی دنیا بدون دو ابرستاره این ورزش؟ این برای اولین بار در ۱۱ سال اخیر است که فوتبال‌دوستان و هواداران رئال مادرید و بارسلونا ال‌کلاسیکویی خواهند دید که در آن نه مسی حضور دارد و نه رونالدو.

آخرین بار ۲۳ دسامبر ۲۰۰۷ بود که رئال مادرید توانست با نتیجه یک بر صفر و با گل خولیو باپتیستا برنده شود و در آن بازی مسی حضور نداشت، کریستیانو رونالدو هم در منچستریونایتد بازی می‌کرد. در آن بازی لیونل مسی به دلیل مصدومیت همسترینگ بیرون بود و تیم فرانک ریکارد تاوان غیبت او را هم داد و مقابل رئال مادرید بسیار اذیت شد. حتی تیمش نتوانست بدون مهاجم از پس ایکر کاسیاسی که در اوج بود بربیاید.