نزدیکان رونالدو: یوفا می‌خواهد انتقام بگیرد

نزدیکان رونالدو: یوفا می‌خواهد انتقام بگیرد


سایت رسمی فوتبالی – کریستیانو رونالدو شروع وحشتناکی در لیگ قهربمانان اروپا با یوونتوس داشت. وی به علت کشیدن موهای موریلو در دقیقه 29 از زمین اخراج شد هر چند که به قول کاپلو، موهای مدافع والنسیا آن قدر کوتاه بود که کشیدنش غیرممکن بود و تصمیم داور عجولانه به نظر می رسید.


  به گزارش فوتبالی، رونالدو با اشک و گریه از زمین خارج شد آن هم در حالی که خطاب به بریش، داور بازی می گفت که هیچ کاری نکرده است. رونالدو در این مدت سعی کرده سکوت کند تا خشمش را در بازی مقابل فروسنینه در روز یکشنبه تخلیه کند.

رونالدو در روزهای اخیر با رسانه ها صحبت نکرده و هیچ پیغامی در شبکه های اجتماعی منتشر نکرده است. بازیکن پرتغالی معمولا فعالیت زیادی در شبکه های اجتماعی دارد اما از چهارشنبه تا کنون هیچ پیامی منتشر نکرده است.

کریستیانو رونالدو

رونالدو و نزدیکانش حس می کنند که یوفا به دنبال انتقام گیری از ستاره پرتغالی است. رونالدو در اعتراض به عدم انتخابش به عنوان بهترین بازیکن یوفا (جایزه به مسی رسید) در مراسمی که در موناکو برگزار شد شرکت نکرد. نزدیکان رونالدو در پایان مراسم به شدت از عدم انتخاب وی انتقاد کردند به شکلی که ژرژ مندس، ایجنت پرتغالی رسیدن جایزه بهترین بازیکن یوفا به مودریچ را یک سرقت خوانده بود.

بازیکن پرتغالی پس از اخراجش احتمالا به یک تا سه جلسه محرومیت محکوم خواهد شد، نکته ای که باعث می شود تا این بازیکن شانس دفاع از آقای گلی لیگ قهرمانان را تا حد زیادی از دست بدهد. رونالدو در شش سال اخیر در رئال آقای گل چمپیونزلیگ شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.