یادآوری استقلالی‌ها به درخواست احتمالی پرسپولیس برای تغییر زمان دربی!

Image result for ‫دربی تهران‬‎


به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پرسپولیس که با برتری مقابل الدحیل قطرراهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد، باید فردا (یکشنبه) در هفته هفتم لیگ برتر به مصافسپیدرود رشت برود.

  ۵ روز بعد یعنی پنجم مهر با استقلال در دربی تقابل خواهد داشت و دهم هم بازی رفت برابر السد قطر را برگزار می‌کند. پرسپولیسی‌ها این برنامه را فشرده دانسته و احتمال دارد درخواست تغییر زمان دربی را بدهند. در این بین استقلالی‌ها اما، معترض هستند که اولا پرسپولیسی‌ها با تغییر زمان سوپرجام موافقت نکرده و قرار نیست آن‌ها با درخواست‌شان موافقت کنند.

 
دوم اینکه، آنها به پرسپولیسی‌ها یادآوری کرده‌اند که چند سال پیش هم استقلال شرایط مشابه پرسپولیس را داشت و برای دیدار برابر بوریرام تایلند و اف سی سئول کره‌جنوبی خواهان لغو دیدار خود برابر ذوب‌آهن در لیگ دوازدهم شده بود که موافقت نکردند و استقلالی‌ها طی چند روز بازی‌های فشرده برگزار کردند.
 
موضوع بعدی، به دو فصل پیش برمی‌گردد که استقلال هر ۴ روز بازی می‌کرد که درست قبل از دربی برگشت لیگ شانزدهم، با السد قطر ۱۲۰ دقیقه در پلی‌آف بازی کرد و ۴ روز بعد هم با پرسپولیس. سال گذشته هم استقلالی‌ها در ماه بهمن و اسفند فشرده چند بازی پشت سر هم برگزار کردند. بنابراین، لزومی نیست پرسپولیسی که حداقل بازی‌هایش ۵ روز فاصله دارد، درخواست لغو دربی را بدهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.