دیوید بکام از اختلافاتش با ویکتوریا می گوید

دیوید بکام از اختلافاتش با ویکتوریا می گوید

سایت رسمی فوتبالی- دیوید بکام بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد در گفت وگو با برنامه استرالیایی «ساندی پراجکت» در مورد بخش هایی از زندگی خصوصی اش صحبت کرده و حتی در مورد زندگی مشترکش با ویکتوریا بکام، خواننده سابق گروه اسپایس گرلز هم اظهار نظر کرده است.

  این اسطوره فوتبال انگلیس در این رابطه گفته:«وقتی سال ها از ازدواج تان می گذرد، زندگی مشترک کار خیلی سختی می شود. چون با گذر زمان، همه چیز سخت تر می شود.» او در توضیح بیشتر منظورش گفت:« گاهی وقت ها نکات و مسائل خیلی ریز، اختلاف نظرهای اساسی را پیش می آورد . البته باید بگویم که من این مورد را حتی در ارتباط با فرزندانم نیز حس کرده ام.»

بکام در شرایطی این صحبت ها را برزبان آورده که همسرش ویکتوریا بکام اخیرا در گفت و گویی که با مجله ووگ داشت گفته بود:« ما کاملا به نادیده گرفتن حرف های احمقانه ای که در موردمان زده می شود، عادت کرده ایم و زندگی مان را خیلی عادی و طبیعی دنبال می کنیم. هم من و هم دیوید می دانیم که در کنار هم قوی تر از زمانی هستیم که بخواهیم تنها باشیم. ما به عنوان یک خانواده شش نفره قوی تر هستیم و به احترام و علاقه خانوادگی احترام زیادی می گذاریم و این رمز موفقیتمان است. » اما حالا صحبت های بکام حکایت از وجود اختلافاتی میان او و همسرش می دهد که البته بروز اختلافات ریز و جزئی در بین تمامی زوجین اتفاقی عادی و طبیعی است. اما مطرح کردن این صحبت ها از سوی بکام، کمی عجیب به نظر می رسد.

دیوید بکام اخیرا باشگاهی در لیگ ام.ال.اس آمریکا خریداری کرده و این روزها به شدت مشغول رایزنی برای جذب بازیکن برای تیمش است.

ویکتوریا و دیوید بکام یکی از زوج های سرشناس و برجسته دنیا هستند که هریک در حرفه خود درخشش زیادی داشتند و دوام زندگی مشترک 19 ساله شان همواره الگویی برای هوادارانشان بوده. آنها حالا 4 فرزند دارند؛ سه پسر و یک دختر کوچولو که پسر بزرگشان بروکلین بکام 19 ساله، مدتی است در انگلیس فوتبالش را دنبال می کند. رومئو 15 سال دارد، کروز 13 ساله است وهارپر هم 7 سال دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.