آب پاکی روی دست نیمار : بارسا برنامه ای برای بازگرداندن نیمار ندارد

آب پاکی روی دست نیمار : بارسا برنامه ای برای بازگرداندن نیمار ندارد

سایت رسمی فوتبالی- جوردی کاردونر، نایب رئیس اول باشگاه بارسلونا درمورد گمانه زنی ها در مورد بازگشت احتمالی نیمار به باشگاه کاتالان واکنش نشان داده است.

  آقای کاردونر در این رابطه گفت:« در جلسه مدیریتی بارسلونا، کسی برنامه ای برای تلاش برای بازگرداندن نیمار ارائه نکرده و در حال حاضر این فقط یک سوال است که نمی توان پاسخی برای آن یافت. چون هنوز هیچ کسی به ارزیابی و بررسی آن نپرداخته است.»

کاردونر که میهمان برنامه سر کاتالونیا بود، پاسخگوی سوالات محتلفی شد و خیلی صادقانه و شفاف نظرش را ابراز کرد واعلام نمود که شخصا موافق تلاش برای بازگرداندن نیمار به جمع آبی اناری های کاتالونیا نیست.  او در مورد آینده و بازگشت احتمالی نیمار به بارسا گفت:« این خود او بود که بارسلونا را ترک کرد. اگر ما به او اعتماد و باور نداشتیم و حالا می خواستیم او را به تیممان برگردانیم، داستان به نحو دیگری بود. ولی الان ماجرا اینطور نیست. در هر صورت اگر لازم باشد، باید در مورد این مسئله در نشست مدیران باشگاه به گفتگو بپردازیم ولی تا حالا که چنین موضوعی ارائه نشده است.»

نایب رئیس باشگاه کاتالان در ادامه صحبت هایش اعلام کرد که در جریان اطلاعات و اخبار منتشره اخیر درمورد ابراز تمایل جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه کاتالان و همچنین بازیکنان مهم و ارزشمند تیم برای بازگشت نیمار به تیمشان نیست.

نیمار در بازار نقل و انتقالات تابستان گذشته در اقدامی یکباره و حیرت آور رختکن بارسلونا را ترک کرد و پاری سن ژرمن که حاضر به پرداخت 222 میلیون یوروی ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او شده بود، توانست این ستاره برزیلی را به رختکن تیمش ببرد. اما نیمار خیلی سریع از انتقال به پی.اس.جی پشیمان شد و مدتی است که گمانه زنی هایی در مورد جدایی او از پاری سن ژرمن وبازگشت احتمالی اش به فوتبال اسپانیا مطرح شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.