گزارش ویژه/ پیمان یوسفی مجری ورزش و مردم نمی شود؛ برنامه جدید شبکه یک، نام دیگری دارد

گزارش ویژه/ پیمان یوسفی مجری ورزش و مردم نمی شود؛ برنامه جدید شبکه یک، نام دیگری دارد

وبسایت رسمی فوتبالی- در حالیکه دیروز اعلام شده بود، قرار است پیمان یوسفی مجری برنامه ورزش و مردم شود و جای مرحوم شفیع را بگیرد اما پیگیریهای فوتبالی نشان می دهد که این اتفاق قرار نیست بیفتد.  به گزارش فوتبالی، دیروز خبر آمد که با توجه به درگذشت مرحوم بهرام شفیع گزارشگر و مجری قدیمی بخش ورزشی شبکه یک صدا و سیما، معاونت این سازمان در میزگرد خود با مشاورانش تصمیم گرفت تا به احترام زنده یاد شفیع ویژه برنامه ورزش و مردم همچنان به کار خود ادامه دهد.

گفته می شود که تصمیم اولیه و  توافقات حاصل شده مبنی بر این است که پیمان یوسفی عهده دار اجرای این برنامه باشد و احتمالا وظیفه تهیه کنندگی آن را هم انجام بدهد اما پیمان یوسفی از اینکه نام برنامه ورزش و مردم باشد، راضی نیست و قرار است نام جدیدی برای این برنامه تعیین شود. یوسفی به جهت ارادتی که به بهرام شفیع دارد، نمی خواهد به هیچ وجه جای او را بگیرد و برنامه جدید ورزشی شبکه یک نام دیگری خواهد داشت. یوسفی سالها پیش، امیراقبال شفیع را به عنوان مجری بخش ارتباط با مردم برنامه میدان شبکه ورزش انتخاب کرده بود و از حدود 7 سال پیش، این ارتباط وجود داشته است. 

در هر حال گروه سرگرمی شبکه یک، ماهها پیش از درگذشت بهران شفیع تصمیم گرفته بود که برنامه ورزش و مردم تعطیل شود و حتی خود مرحوم شفیع اصرار داشت که این برنامه تا پایان سال 97 روی آنتن برود اما پایان آبان 97 آخرین مهلت برای  برنامه ورزش و مردم تعیین شده بود. در واقع ماجرای جدایی زنده‌یاد شفیع از برنامه ورزش و مردم از هفته‌ها قبل جدی شده بود زیرا قانون منع فعالیت بازنشستگان در نهادهای دولتی سبب شده بود تا مرحوم شفیع احتمال جدایی خود را از صدا و سیما و همینطور فدراسیون هاکی زیاد ببیند.

پیمان یوسفی تا چند وقت پیش مجری برنامه فوتبال برتر شبکه سه بود پس از تغییر و تحولاتی که در شبکه 3 سیما به وجود آمد، جای خود را به محمدحسین میثاقی که از برنامه نود جدا شده بود، داد و حالا قرار است در شبکه یک سیما، برنامه ورزشی را روی آنتن ببرد. برنامه ای که به احتمال زیاد جایگزین برنامه ورزش و مردم در روز جمعه خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.