بولت: موفقیت در فوتبال چالش شخصی من است

بولت: موفقیت در فوتبال چالش شخصی من است

سایت رسمی فوتبالی- اوسائین بولت در سن 32 سالگی پیراهن تیم فوتبالی سنترال مارینرز استرالیا را به تن کرده و روز جمعه موفق شد تا دو گل با پیراهن تیمش به ثمر برساند. 

  او پس از ثبت رکوردهای گوناگون و فتح مدالهای فراوان در مسابقات دو و میدانی حالا در لیگ استرالیا فوتبال بازی می کند و به موفقیت در دنیای فوتبال می اندیشد. بولت در گفتگو با مجله استلار درمورد چالش پیش رویش که موفقیت در دنیای فوتبال است صحبت کرده و گفته:« اگر کاری بود که همیشه دوست داشتم انجامش دهم، این بود که به خودم گفتم اگر فرصتی برایم فراهم شد، حتما باید در دنیای فوتبال حضور پیدا کنم و خودم را محک بزنم. این یک چالش شخصی برای من بود و وقتی چالشی پیش رویم باشد، انرژی مضاعفی می گیرم. نمی دانم که آینده چه خواهد شد ولی نمی توانم تا قبل از پایان امسال، هدفی برای خودم مشخص کنم. در پایان سال اول می توانم بگویم که اگر سخت تر تمرین کنم، حس بهتری دارم یا اینکه بهتر است روی مهارتهایم کار کنم. شاید هم به این جمع بندی برسم که دست از هرگونه تلاشی بکشم. این فصل برایم یک تست است؛ یا در امتحان موفق می شوم و یا رد می شوم.»

قهرمان جامائیکایی دو و میدانی ادامه داد:« من اینجا هستم تا تمام توانم را به کار بگیرم. تا جای ممکن بیاموزم و سعی کنم تا هر چه سریعتر پیشرفت کنم. این چالش شخصی من است. همیشه دوست داشتم در استرالیا زندگی کنم. هر سال برای تعطیلات به استرالیا می آمدم و کلی خوش می گذشت. مردم استرالیا با من خیلی مهربان هستند. و هواداران زیادی دارم که همگی مودب هستند، دقیقا مثل جامائیکا»

او درموردتصمیمش برای ترک دو ومیدانی گفت:« این اواخر مثل روزهای ابتدایی حضورم در دو ومیدانی که اولین و دومین مدالهای طلایم را فتح کردم، از دویدن لذت نمی بردم. می دانستم که اگر بخواهم برای چهارمین بار درالمپیک شرکت کنم، موفق نمی شوم. چون آن وقت صبح بیدار می شدم و دلم نمی خواست تمرین کنم. این اواخر وقتی خسته و کوفته در پیست دو و میدانی بودم، با خودم حرف می زدم و از خودم می پرسیدم:"چراهنوز مشغول این کار هستم؟" وقتی اینگونه از خودم سوال می پرسیدم، فهمیدم که زمان خداحافظی فرا رسیده و باید متوقف شوم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.